Klaster cestovného ruchu – západné Slovensko spolu s Trnavským samosprávnym krajom, ako generálni partneri podujatia, prispeli k uskutočneniu 11. ročníka na tému „Megatrendy a médiá“, ktoré sa uskutočnilo v dňoch 19. – 20. apríla 2016 na Smolenickom zámku.
Vedecká medzinárodná konferencia Fakulty masmediálnej komunikácie je významnou udalosťou s účasťou odborníkov a uznávaných prednášajúcich v oblasti masmediálnej komunikácie. Cieľom konferencie bolo prezentovanie a výmena aktuálnych poznatkov a skúseností médií a trendov súčasnosti.
Nosnú myšlienku konferencie obsiahla aj prednáška Kritika v médiách, kritika médií svetoznámeho autora a odborníka vedeckých publikácií profesora David Buckingham z Londýnskej univerzity. V prednáške podporil hlavnú myšlienku, ktorou je kritické myslenie v mediálnej výchove. Konferencia bola rozdelená na päť diskusných sekcií – gramotnosť, politika, kreativita, marketing a spoločnosť.
Klaster cestovného ruchu – západné Slovensko sa konferencie zúčastnil v rámci prípravy spoločných aktivít a projektov s Fakultou masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Oblasť aktivít vzájomnej spolupráce (klaster – univerzita) bude definovaná v MEMORANDE, o ktorého obsahu rokovali dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. a riaditeľ Klastra cestovného ruchu – západné Slovensko, JUDr. Marek Turanský, MBA.
Naše združenie sa v rámci svojej činnosti bude aj naďalej zameriavať na „tretí sektor“ a spolupracovať so širokou odbornou verejnosťou, odbornými školami, univerzitami, múzeami a galériami. Z toho dôvodu podporí aj ďalšiu vedeckú konferenciu organizovanú Fakultou masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave s názvom „Marketing Identity“, ktorá sa uskutoční v novembri 2016.
Uvítame námety našich členov alebo partnerov na návrhy spolupráce, zasielajte prosím na info@klasterrr.sk.
Fotogaléria: